Jeg er blevet overtalt til at prøve LCHF (Low carbs high fat) kuren. Vil gerne tabe bogen kilo uden at skulle spise bestemte ting og kun det. Denne kur lyder til at være mig, med masser af kød, æg og grøntsager. Dog er jeg lidt ked af det betyder jeg ikke kan få kartofler, ris eller pasta. Men nu giver jeg det et forsøg. 

Til morgenmad fik vi spejlæg og bacon, frokost var det en halv pork chop stykke kød fra Tulip og en salat. De her pandekager vil være en del af morgenmaden eventuelt som en snack, hvis man har lyst til det. #post24

Leave a Reply

